prikaz prve stranice dokumenta Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača

Grbešić, Franjo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Grbešić, F. (2020). Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić, F. (2020). 'Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić F. Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

F. Grbešić, "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Islandora Bookmark - Please login to use this feature