prikaz prve stranice dokumenta Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača

Grbešić, Franjo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Grbešić, F. (2020). Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić, F. (2020). 'Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.05.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Grbešić F. Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 04.05.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

F. Grbešić, "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.