master's thesis
Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća

Marić, Martina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Managerial Economics

Cite this document

Marić, M. (2021). Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić, M. (2021). 'Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić M. Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

M. Marić, "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Islandora Bookmark - Please login to use this feature