University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Bagić, L. (2021). Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić, L. (2021). 'Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić L. Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
L. Bagić, "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476