Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bagić, L. (2021). Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić, L. (2021). 'Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
Bagić L. Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476
L. Bagić, "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476