diplomski rad
Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe

Bagić, Laura
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bagić, L. (2021). Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, L. (2021). 'Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić L. Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

L. Bagić, "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.