University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Gilja, M. (2021). Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja, M. (2021). 'Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja M. Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
M. Gilja, "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850