University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Đikić, Đ. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić, Đeni. "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić, Đeni. "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić, Đ. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić Đ. Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đ. Đikić, "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830