Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Đikić, Đ. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić, Đeni. "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić, Đeni. "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić, Đ. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đikić Đ. Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830
Đ. Đikić, "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830