master's thesis
ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU

Škorić, Marko
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Škorić, M. (2022). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić, Marko. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić, Marko. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić, M. (2022). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić M. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

M. Škorić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Please login to the repository to save this object to your list.