diplomski rad
ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU

Škorić, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Škorić, M. (2022). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić, Marko. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić, Marko. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić, M. (2022). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Škorić M. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 03.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

M. Škorić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:854533

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.