University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Međimorec, L. (2022). Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec, Lara. "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec, Lara. "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec, L. (2022). 'Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec L. Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
L. Međimorec, "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753