Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Međimorec, L. (2022). Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec, Lara. "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec, Lara. "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec, L. (2022). 'Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
Međimorec L. Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753
L. Međimorec, "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753