prikaz prve stranice dokumenta DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA

Cuccurin, Elena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Cite this document

Cuccurin, E. (2022). DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena. "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena. "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, E. (2022). 'DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin E. DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

E. Cuccurin, "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Please login to the repository to save this object to your list.