specijalistički diplomski stručni
Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke

Beširević, Tomislav
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Beširević, T. (2022). Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186914

Beširević, Tomislav. "Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186914

Beširević, Tomislav. "Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186914

Beširević, T. (2022). 'Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186914

Beširević T. Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186914

T. Beširević, "Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186914

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.