diplomski rad
Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima

Lišanin, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lišanin, L. (2023). Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, L. (2023). 'Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin L. Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

L. Lišanin, "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.