Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ćužić, T. (2023). Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382765
Ćužić, Tea. "Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382765
Ćužić, Tea. "Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382765
Ćužić, T. (2023). 'Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382765
Ćužić T. Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382765
T. Ćužić, "Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382765