diplomski rad
Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti

Knez, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Knez, D. (2023). Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237879

Knez, Dora. "Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237879

Knez, Dora. "Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237879

Knez, D. (2023). 'Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237879

Knez D. Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237879

D. Knez, "Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237879

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.