Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Gradinščak, S. (2023). Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:831052
Gradinščak, Sebastijan. "Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:831052
Gradinščak, Sebastijan. "Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:831052
Gradinščak, S. (2023). 'Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:831052
Gradinščak S. Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:831052
S. Gradinščak, "Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:831052