Zebić, L. (2023). Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:285027
Zebić, Lucija. "Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:285027
Zebić, Lucija. "Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:285027
Zebić, L. (2023). 'Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:285027
Zebić L. Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:285027
L. Zebić, "Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:285027