Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Vukorepa, J. (2023). Brendiranje turističke destinacije na primjeru grada Trogira (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:811878
Vukorepa, Jelena. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru grada Trogira." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:811878
Vukorepa, Jelena. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru grada Trogira." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:811878
Vukorepa, J. (2023). 'Brendiranje turističke destinacije na primjeru grada Trogira', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:811878
Vukorepa J. Brendiranje turističke destinacije na primjeru grada Trogira [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 01.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:811878
J. Vukorepa, "Brendiranje turističke destinacije na primjeru grada Trogira", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:811878