Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Miše, M. (2023). Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658
Miše, Margita. "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658
Miše, Margita. "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658
Miše, M. (2023). 'Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658
Miše M. Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658
M. Miše, "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658