Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Horvat, I. (2016). MULTIKANALNI PRISTUP U KUPOVINI SPORTSKE OBUĆE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007696
Horvat, Ivan. "MULTIKANALNI PRISTUP U KUPOVINI SPORTSKE OBUĆE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007696
Horvat, Ivan. "MULTIKANALNI PRISTUP U KUPOVINI SPORTSKE OBUĆE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007696
Horvat, I. (2016). 'MULTIKANALNI PRISTUP U KUPOVINI SPORTSKE OBUĆE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007696
Horvat I. MULTIKANALNI PRISTUP U KUPOVINI SPORTSKE OBUĆE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007696
I. Horvat, "MULTIKANALNI PRISTUP U KUPOVINI SPORTSKE OBUĆE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007696