Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Krpan, K. (2023). The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184
Krpan, Karlo. "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184
Krpan, Karlo. "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184
Krpan, K. (2023). 'The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184
Krpan K. The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184
K. Krpan, "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184