Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Stubičar, B. (2023). Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953
Stubičar, Barbara. "Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953
Stubičar, Barbara. "Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953
Stubičar, B. (2023). 'Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953
Stubičar B. Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953
B. Stubičar, "Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953