Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Gulija, F. (2023). Utjecaj brenda "Zagorje-Bajka na dlanu" na razvoj kontinentalnog turizma Krapinsko-zagorske županije : Hrvatski (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612955
Gulija, Filip. "Utjecaj brenda "Zagorje-Bajka na dlanu" na razvoj kontinentalnog turizma Krapinsko-zagorske županije : Hrvatski." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612955
Gulija, Filip. "Utjecaj brenda "Zagorje-Bajka na dlanu" na razvoj kontinentalnog turizma Krapinsko-zagorske županije : Hrvatski." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612955
Gulija, F. (2023). 'Utjecaj brenda "Zagorje-Bajka na dlanu" na razvoj kontinentalnog turizma Krapinsko-zagorske županije : Hrvatski', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612955
Gulija F. Utjecaj brenda "Zagorje-Bajka na dlanu" na razvoj kontinentalnog turizma Krapinsko-zagorske županije : Hrvatski [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612955
F. Gulija, "Utjecaj brenda "Zagorje-Bajka na dlanu" na razvoj kontinentalnog turizma Krapinsko-zagorske županije : Hrvatski", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612955