završni rad
GERILA MARKETING

Zdenka Karaman (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Karaman, Z. (2015). GERILA MARKETING (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029185

Karaman, Zdenka. "GERILA MARKETING." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029185

Karaman, Zdenka. "GERILA MARKETING." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029185

Karaman, Z. (2015). 'GERILA MARKETING', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029185

Karaman Z. GERILA MARKETING [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029185

Z. Karaman, "GERILA MARKETING", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029185