Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Protić, S. (2015). MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:234098
Protić, Sandy. "MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:234098
Protić, Sandy. "MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:234098
Protić, S. (2015). 'MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:234098
Protić S. MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:234098
S. Protić, "MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:234098