Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bošnjak, V. (2023). Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800
Bošnjak, Valentina. "Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800
Bošnjak, Valentina. "Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800
Bošnjak, V. (2023). 'Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800
Bošnjak V. Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800
V. Bošnjak, "Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800