Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sabljić, P. (2023). Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555
Sabljić, Petra. "Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555
Sabljić, Petra. "Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555
Sabljić, P. (2023). 'Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555
Sabljić P. Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555
P. Sabljić, "Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555