završni rad
STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA

Mislav Stipić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Stipić, M. (2015). STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578

Stipić, Mislav. "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578

Stipić, Mislav. "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578

Stipić, M. (2015). 'STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578

Stipić M. STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578

M. Stipić, "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578