Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pilko, D. (2023). Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828235
Pilko, Dolores. "Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828235
Pilko, Dolores. "Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828235
Pilko, D. (2023). 'Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828235
Pilko D. Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 10.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828235
D. Pilko, "Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828235