Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ivok, V. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599
Ivok, Valentina. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599
Ivok, Valentina. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599
Ivok, V. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599
Ivok V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599
V. Ivok, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599