Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Picukarić, M. (2023). Konkurentnost i integracija u globalnom lancu vrijednosti na primjeru poduzeća Starbucks (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586824
Picukarić, Mara. "Konkurentnost i integracija u globalnom lancu vrijednosti na primjeru poduzeća Starbucks." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586824
Picukarić, Mara. "Konkurentnost i integracija u globalnom lancu vrijednosti na primjeru poduzeća Starbucks." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586824
Picukarić, M. (2023). 'Konkurentnost i integracija u globalnom lancu vrijednosti na primjeru poduzeća Starbucks', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586824
Picukarić M. Konkurentnost i integracija u globalnom lancu vrijednosti na primjeru poduzeća Starbucks [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586824
M. Picukarić, "Konkurentnost i integracija u globalnom lancu vrijednosti na primjeru poduzeća Starbucks", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586824