Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Radiček, H. (2015). Utjecaj spola na preferencije prodavaonica obuće (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052248
Radiček, Helena. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonica obuće." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052248
Radiček, Helena. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonica obuće." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052248
Radiček, H. (2015). 'Utjecaj spola na preferencije prodavaonica obuće', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052248
Radiček H. Utjecaj spola na preferencije prodavaonica obuće [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052248
H. Radiček, "Utjecaj spola na preferencije prodavaonica obuće", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052248