Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Škrnički, L. (2023). Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:087392
Škrnički, Lucija. "Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:087392
Škrnički, Lucija. "Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:087392
Škrnički, L. (2023). 'Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:087392
Škrnički L. Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:087392
L. Škrnički, "Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:087392