završni rad
KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA

Gabrijela Klačić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad...

Klačić, G. (2016). KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, G. (2016). 'KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić G. KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

G. Klačić, "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KYO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236