Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Gaćeša, D. (2024). Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda (Doktorski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889340
Gaćeša, Dora. "Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889340
Gaćeša, Dora. "Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889340
Gaćeša, D. (2024). 'Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda', Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889340
Gaćeša D. Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda [Doktorski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889340
D. Gaćeša, "Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda", Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889340