diplomski rad
Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki

Pilaš, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pilaš, M. (2024). Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:349715

Pilaš, Martina. "Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:349715

Pilaš, Martina. "Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:349715

Pilaš, M. (2024). 'Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:349715

Pilaš M. Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:349715

M. Pilaš, "Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:349715

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.