Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Domaćinović, D. (2024). Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:141681
Domaćinović, Dora. "Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:141681
Domaćinović, Dora. "Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:141681
Domaćinović, D. (2024). 'Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:141681
Domaćinović D. Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:141681
D. Domaćinović, "Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:141681