Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Marijanac, M. (2024). Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac, Martina. "Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac, Martina. "Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac, M. (2024). 'Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac M. Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
M. Marijanac, "Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550