prikaz prve stranice dokumenta Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda
Rad dostupan nakon 2025-06-27
diplomski rad
Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda

Kolar, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kolar, M. (2024). Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:713742

Kolar, Mateja. "Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:713742

Kolar, Mateja. "Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:713742

Kolar, M. (2024). 'Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:713742

Kolar M. Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:713742

M. Kolar, "Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:713742

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.