prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj

Zeba, Gloria
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Zeba, G. (2024). Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba, Gloria. "Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba, Gloria. "Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba, G. (2024). 'Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba G. Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

G. Zeba, "Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.