prikaz prve stranice dokumenta Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani

Jukić Gül, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jukić Gül, K. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, K. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül K. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 04.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

K. Jukić Gül, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.