prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini

Ravlić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ravlić, I. (2024). Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493

Ravlić, Iva. "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493

Ravlić, Iva. "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493

Ravlić, I. (2024). 'Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493

Ravlić I. Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 05.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493

I. Ravlić, "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.