Šturman, F. (2015). Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086
Šturman, Filip. "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086
Šturman, Filip. "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086
Šturman, F. (2015). 'Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086
Šturman F. Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086
F. Šturman, "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086