Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Stojković, M. (2024). Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830801
Stojković, Magdalena. "Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830801
Stojković, Magdalena. "Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830801
Stojković, M. (2024). 'Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830801
Stojković M. Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830801
M. Stojković, "Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830801