Karangja, K. (2024). Marketinška strategija modne marke Zigman (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:279848
Karangja, Karla. "Marketinška strategija modne marke Zigman." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:279848
Karangja, Karla. "Marketinška strategija modne marke Zigman." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:279848
Karangja, K. (2024). 'Marketinška strategija modne marke Zigman', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:279848
Karangja K. Marketinška strategija modne marke Zigman [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:279848
K. Karangja, "Marketinška strategija modne marke Zigman", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:279848