Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Tipura, A. (2024). Ciljano oglašavanje u funkciji stvaranja prihoda radijskih postaja u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:545119
Tipura, Anica. "Ciljano oglašavanje u funkciji stvaranja prihoda radijskih postaja u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:545119
Tipura, Anica. "Ciljano oglašavanje u funkciji stvaranja prihoda radijskih postaja u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:545119
Tipura, A. (2024). 'Ciljano oglašavanje u funkciji stvaranja prihoda radijskih postaja u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:545119
Tipura A. Ciljano oglašavanje u funkciji stvaranja prihoda radijskih postaja u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:545119
A. Tipura, "Ciljano oglašavanje u funkciji stvaranja prihoda radijskih postaja u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:545119