Huzak, N. (2024). Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618
Huzak, Nika. "Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618
Huzak, Nika. "Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618
Huzak, N. (2024). 'Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618
Huzak N. Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618
N. Huzak, "Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618