prikaz prve stranice dokumenta Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača

Todić, Andrea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Todić, A. (2024). Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966952

Todić, Andrea. "Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966952

Todić, Andrea. "Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966952

Todić, A. (2024). 'Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966952

Todić A. Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966952

A. Todić, "Percepcija potrošača o snazi privatnih maraka domaćih i stranih maloprodavača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966952

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.